Jak použít čárový kód

1. Zakomponujte grafiku čárového kódu do obalu produktu

Po objednávce a zaplacení balíčku čárových kódů od nás obdržíte e-mailovou zprávu, která bude obsahovat

  • jedinečné číslo čárového kódu EAN-13,
  • grafiku čárového kódu ve čtyřech různých formátech (PNG, JPG, SVG, PDF),
  • záruční certifikát a
  • pokyny pro registraci čísla čárového kódu.

Po obdržení čárových kódů vyberte svůj preferovaný formát grafiky čárového kódu (např. jpeg) a zapracujte jej do návrhu obalu produktu (nebo do designu štítku pro čárové kódy). Pokud je třeba, můžete podle potřeby změnit velikost grafiky čárového kódu. Grafika, kterou vám pošleme, je ve standardní velikosti (šířka 38 mm x výška 25 mm). Tyto rozměry lze bezpečně změnit na přibližně 80% (30mm x 20mm). Další informace o možných úpravách rozměrů grafiky čárových kódů naleznete zde.

2. Vytiskněte obal výrobku

Po začlenění čárového kódu do designu štítku pro čárové kódy nebo přímo na obal produktu můžete štítky nebo obaly vytisknout. Doporučujeme nejprve vytisknout vzorek, abyste se ujistili, že tištěný čárový kód vypadá dobře a dá se snadno skenovat.

3. Poskytněte svůj produkt obchodníkům

Po vytištění štítků nebo obalů s čárovými kódy můžete produkt distribuovat do maloobchodního prodeje. Požádejte prodejce, aby do svého systému zadali číslo čárového kódu a podrobnosti o produktu. Váš prodejce obvykle naskenuje čárový kód do svého počítače a zároveň do svého systému zadá všechny příslušné podrobnosti o produktu (cena, název produktu, popis a objednávací informace). Po dokončení tohoto procesu se při naskenování čárového kódu na obrazovce počítače prodejce objeví informace o vašem produktu.

4. Zaregistrujte své číslo čárového kódu online

V jakémkoliv stádiu tohoto procesu můžete zdarma zaregistrovat čísla čárových kódů online. V dolní části našeho e-mailu „Objednávka čárových kódů“ najdete pokyny pro registraci čárových kódů. Registrace čárového kódu je dobrovolná a slouží ke zvýšení internetového profilu produktu vytvořením online odkazu mezi číslem čárového kódu, výrobcem/poskytovatelem a produktem.