Pravidla pro vrácení platby

 

Naše organizace poskytuje originální čárové kódy, které lze použít v převážné většině maloobchodních prodejen kdekoliv na světě. Jakmile kupujícímu přidělíme čárový kód, nemůžeme jej již vzít zpět a nabídnout stejný kód dalším zákazníkům. Zpravidla proto neposkytujeme náhrady a nevracíme platby. Mohou však existovat okolnosti, kdy vrácení platby zvážíme.

 

 

  • Pokud objevíte obchod, který není uveden na naší stránce akceptace čárových kódů a který naše čárové kódy nepřijme, zvážíme vrácení zaplacené částky při dodržení následujcích podmínek:
    • kontaktujete nás do 3 týdnů od nákupu čárového kódu
    • poskytnete nám písemné prohlášení od obchodu, který odmítá naše kódy přijmout a
    • získáte registraci u společností GS1 Czech Republic (nebo GS1 v zemi vaší rezidence) a poskytnete nám důkaz vašeho členství v GS1.

Platba vám nebude vrácena pokud:

  • Očekáváte, že obdržíte čárové kódy s kódem od GS1 Česká republika (nebo země vaší rezidence) i když tyto nejsou pro prodej nezbytně nutné.

 

Poznámka – na různých místech našich webových stránek prezentujeme, že naše čárové kódy začínají na ’07‘ nebo ’06‘ (např. stránka Časté dotazy, stránky rozdíl mezi EAN a UPC a implicitně také na obrázcích zobrazených na domovské stránce a jinde. Nikde naopak nenabízíme čárové kódy, které začínají kódem země vydávané místní organizací GS1. Čárové kódy, za které vám bude vrácena platba, budou označeny v online databázích jako neplatné (nepoužitelné pro označení produktů určených k maloobchodnímu prodeji).